photosbylisa

Alla inlägg under januari 2011

Av Lisa - 31 januari 2011 16:43

    

Foto & redigering: Jag

Kamera: Olympus SP-800UZ

 

Här har ni hemsidan jag ska fota till: http://www.vittra.se/Våraskolor/StockholmNorr/Frösunda.aspx

 

//Lisa

 

Av Lisa - 31 januari 2011 16:25

Nu har jag en väldigt god nyhet att berätta! :)

Min svenska lärare Maria har tydligen läst min blogg och hon tycker att jag fotar väldigt bra så nu har hon frågat mig ifall jag vill fota till min skolas hemsida. :D

Jag blev jätteglad för det har nästan alltid varit en dröm sen jag började fota att mina bilder ligger ute på en riktig hemsida. :) Så nu ska jag börja fota till hemsidan och Maria har visat lite hur hon vill ha det, så det kommer nog bli toppen!

Dessa bilder tyckte Maria var väldigt fina så lite så vill hon ha det fast förstås med skolmiljö!

     

    

Foto & redigering: Jag

Kamera: Olympus SP-800UZ

 

//Lisa

Av Lisa - 30 januari 2011 12:55

   

Foto & redigering: Jag

Kamera: Olympus SP-800UZ


I fredags överraskade jag mamma o pappa med en nystädad lägenhet och jättefina tulpaner som stod på köksbordet. :D De blev jätteglada!

 

//Lisa

Av Lisa - 30 januari 2011 12:48

    

Foto & redigering: Jag

Kamera: Olympus SP-800UZ


Dessa två ringar gav jag till min mamma på alla hjärtans dag på 1 år sedan, det följde med ett halsband oxå! Det står Mother på den ena och Love på den andra. Nu andvänder hon dom som halsband som hon alltid har på sig! :)

Älskar dig Mamma!    


//Lisa

Av Lisa - 29 januari 2011 16:01

Dagen har varit: PISS!

Först: Skulle jag prova ett par byxor på Gina Tricot som jag hade tittat ut i en tidigare butik fast där fanns dom bara i stl.36 och jag behöver stl.34 När jag provar dom så nästan drunknade jag i dom, jag kunde pressat ner en halv Lisa till i byxorna och dom skule fortfarnade vara för stora!! :O Aja så jag blev jätteledsen för dessa byxor var verkligen snygga.

Sedan: Hittar jag ett par byxor på Vero Moda som liknade dom på Gina så var dem oxå för stora.

Och som grädde på moset så när jag kom hem och skulle gynna mig själv en kopp varm chokld efter dagens lidande så fanns det ingen vispgrädde!!

 

Så hoppas något blir bättre under kvällen! :/

 

//Lisa

Av Lisa - 28 januari 2011 21:46

  

Foto & redigering: Jag

Kamera: Olympus SP-800UZ


//Lisa 

Av Lisa - 28 januari 2011 19:58

1. Jag hatar ost!

Ost = Blääää (i min lilla värld). Jag hatar ost, fast jag kan ju äta smält ost på pizza och på tacos o så men annars är det bara urkel i mina ögon!! :/


2. Jag gillar att reta min pappa!

Alltid lika kul att reta pappsen, speciellt när han knappt fattar det själv fast det är inte lika kul när han retar mig tillbaka. :(


3. Egentligen är jag ganska flygrädd!

Speciellt i starter och landning men då har jag och mamma vårt lilla knep att vi håller varandra i handen! :P


4. Jag kan inte bli snurrig!

Jag kan inte bli snurrig, det är faktiskt sant! Självklart när jag snurrar så går jag lite konstigt sen, typ som en fullis men jag mår inte illa eller blir yr i huvudet. Det är därför jag älskar att gå på Gröna Lund! :D


5. En gång hade jag en fisk som hette Sushi!

Det är faktiskt ganska hemskt att min fisk hette Sushi, men han såg ut som en liten lax med ris bit. Han dog faktsikt ganska snabbt, kanske av avensjuka på hans fisk-kompis som hette Bubbels, och han levde typ i ett halv år. :/


Så, nu vet ni det! :)


//Lisa



Av Lisa - 28 januari 2011 19:56

  


//Lisa

Presentation


Hejsan svejsan! Denna blogg ägs av en busig prick vid namn Lisa. Jag är 13 år och mina intressen är klättring och förstås fotografering. Jag fotar med min Olympus SP-800UZ men självklart vill jag ju ha en lite proffsigare kamera i framtiden. Läs & njut! :

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards